«L'observació meteorològica a la Llacuna (1971-2002) - El llegat d'Antonio Moral Marín» és el nom de l'acte que, organitzat conjuntament pel CELL i Meteollac, es farà el dissabte 20 de juny de 2026, a les 7 de la tarda, a la sala de plens de l'Ajuntament de la Llacuna.
Recordarem la figura de l'Antonio Moral i posarem en valor les dades meteorològiques que va recollir durant 31 anys.
L'acte comptarà amb la participació de Jordi Cunillera i Grañó, cap de l'Equip de Canvi Climàtic del @meteocat, que ens parlarà sobre la importància de les observacions en l’estudi del canvi climàtic.
Per finalitzar, la família Moral-Calvo farà el lliurament de les dades recollides al Servei Meteorològic de Catalunya i al Centre d'Estudis Llacunencs.
Us hi esperem!

Comentaris